Bortskämda djur

Hej!!

Ligger i sängen och latar mig och hör min katt jama hela tiden -.-
Hon har ingen mat, pappa e och handlar till det bortskämda skrället xD

ALLA våra djur e bortskämda.
Både hunden och katterna får Royal Canin mat förutom den gamle som inte tåler det hon får blötmat.
Min katt hon äter BARA royal canin. Hon äter absolut ingetannat xD

Mulle han får mycket godis så han e väl också bortskämd de fettot :D

Gillar inte människor som aldrig ger sina hästar godis och bara rider säriöst hela tiden och aldrig bus rider i skogen med race utan hästan ska gå i form och jobba där också.
Att göra sånt hör ju till ponny tiden ta vara på det!!

Bara skrev improviserat för att jag inte har något att göra xD


/// SOFIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0