Hejsan! :)

Jag har haft sååå mycket att göra så jag har inte hunnit blogga, känner lite skuldkänslor ;(
Men jaja, nu bloggar jag ju ! :D

I Lördags red jag Bella :) Hon va sjuuukt fin :))
Sen gjorde jag en sak till :D Men det får ni höra om lite senare eftersom jag inte vet hur det blir ännu :)

I Söndags gick jag upp 20 över 5 -.-'
Så fixade jag Gina och sen åkte vi till Malmö & Ribban :D
Final i SugarCup 2011!!
Bangången började halv 8 till häst. Så red jag som nummer 1 klockan 8. Då var där INGET uppridet = SJUKT BRA! (Y)
Och hon gick som en dröm! Bara sprang och hoppade allt jag bad henne om! :D
Sista hindret blev ett JÄTTEskutt x))
Men jag fick iallafall 7,6 i stilpoäng :)
Där var 31 startande och när det va sista ryttaren var jag sjuukt säker på att jag låg som delad 5:te plats, men jag visste inte.
Så gick sista ryttaren i mål, och dom började ropa upp dom som skulle rida ner till prisutdelningen och få pris & rida ärevarv!! :D
Jag väntade och väntade. Så säger dom:
"Och på delad femteplats.. Cornelia Suikki - G....
OCH JAG BARA HOPPAR UPP AV GLÄDJE!! :DDD Så det va bara att springa ner till transporten och lasta ut Gina och rida till prisutdelningen :D

När vi väl kom fram till stora hoppbanan så fick dom 4 första vinnartäcke, men eftersom vi va 3 stycken som blev femma så fick vi inga täcken, vi ska få dom senare istället ;)
Så fick vi rida in på banan, och Gina va huuur taggad som helst! Kunde inte stå stilla x)
Så fick vi pris av Linda Algotsson och några fler :)
Sen fick vi rida ärevarv! OCH VILKEN KÄNSLA!! Publiken som applåderar och så känner man hur Gina bara gasar på under mig! :D
DEN KÄNSLAN GLÖMMER JAG ALDRIG!!! :D
Men Gina blev lite väl taggad, så jag fick ta halvhalt. Då började hon slängtrava istället x)
Och då stod där en ryttare och började smacka x))
HAHAHA!

När vi kom ut från banan så var Gina sjuukt taggad efter galoppen x) Så hon började stegra och småhoppa. Och det brukar hon ALDRIG göra vid prisutdelningar x)

Sen red vi tillbaka till transporterna :)

Igår red jag Gina på fältet, och Bella fick gå i paddocken :)
Sen städade jag stallet ;)

Idag ska jag städa och sen ska jag iväg på terrängträning för ingen mindre än........... MAGNUS GÄLLDERDAL = FETT!!!!!

Här kommer lite bilder från Ribban ;)
Alla är tagna av Patrik Lundgren: www.lundgrensfoto.se



 ÖSREGN ELLER VADDÅ?!
 prisutdelning :) Linda Algotsson! :)
 Dags för ÄREVARV!
 Lilla Gina sjuuukt taggad efter ärevarvet :')<3

Sen kom här lite bilder från Tågarp också när det var en av deltävlingarna till SugarCup. Även dom tagna av Patrik :)
 VÄRLDENS FINASTE! <3
 VÄRLDENS SÖTASTE!! <333

Såja, nu ska jag städa ;)
Men kommer tillbaka lite senare :)

Puss på er!! <3
p.s bara ääääälskar den nya headern! <3 Vad tycker ni ? ;)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0