hejsan igen ;)

Jag har verkligen inte orkat blogga. Och det är inte kul att blogga om man inte får kommentarer och så....
Men nu bloggar jag ju! :D

Har inte gjort så mycket dom senaste dagarna, men lagt ALL min tid på hästarna. I lördags va jag, Matilda & Mamma ute i Tågarp med Lara & Gina :) Blev varken videos eller bilder, för mamma tränade hundarna.
Men det gick skitbra! Hoppade allt jag styrde henne på. Hon va lite dragig i munnen, om ni förstår hur jag menar?
Annars va hon skitpigg och drog nästan mot hinderna :) Så nu är vi väl förberedda för Falkenberg! :D

I söndags kommer jag inte ihåg vad jag gjorde.. Eller jo, jag hoppade liiiiite med Gina. Och Bella fick gå ett helt vanligt pass med skritt , trav & galopp. Hon fick inte med sig bakbenen i galoppen, och ibland inte i traven heller. Så det blir något att jobba med!! :)

Igår red jag & Matilda först ute på Täby, och sen skrittade vi en liten runda. Till Stora Harrie och tillbaka. Det gick hur bra som helst, och dom blev inte rädda för någonting ;) Fast sen började Gina studsa och stegra -.-' Som tur va så va vi nästan hemma då ;)

Idag ska jag åka på hoppträning för HENRIK ANKARKRONA (stavning?) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Men nu ska jag äta, spela wii, duscha och sen ut i stallet! ;)

Puss på er sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0