Stallet

Hahahha, ni får en liten failad videoblogg snart xD.

Kom precis hem från stallet.
Vi var tvugna att sätta på honom täcke.
De har ju regnat hela dagen så han har inte fått en chans att torka.
Han darra när vi tog in han :(
Så han fick på sig flecetäcket(stavning) och fick massage av mamma och ite havre att mumsa på. 
Sen körde jag trickträning. 
Han kan: 
Buga, vinka, upp, ner, puss, lyft på hoven, yoga och spansk skritt håller i på med. 
Jag e inte sån som håller på med NH men jag tycker det är roligt med trick och mulle e skit lätt lärd. Sen gillar jag att leka med han och rida han med rösten och tyngen :D

ojj, detta lev ett ovanligt långt inlägg från mig xD
Men har fått sån blogglust :D

Har inget mer att skriva så 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0