tiden bara svischar iväg :(

Har ingen tid till någonting känns det som... :(

Idag hopptränade jag Melody för första gången för Niklas :) Lastningen gick sådär -.- stod i 45 minuter här hemma och försökte lasta, tillslut fick vi backa till transporten till stalldörren så hon inte hade något annat val än att gå upp på släpet ;) det funkade :)
Träningen gick skitbra, hon hoppar skitbra! :D <3

Lastningen hem gick bra :) Ska prova lasta henne imorgon igen :))

Gina & Bella fick vila idag :)
Alla 3 ska förhoppningsvis ridas imorgon :) Gjorde alla läxor för denna veckan idag :) Så nu har jag all tid i världen till mina pållar :))

Ska fixa inlägget om Melody, såfort jag fått in bilderna från kameran till datorn ;)
Så håll utkik, ska nog göra det imorgon :)

Men nu ska jag sova :)
Ni får ha det så bra! :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0