tillbaka

Ja, som rubriken lyder så är jag tillbaka igen ;))
Haft lite mycket saker att göra, och då lägger jag bloggen åt sidan, tyvär..

I Torsdag tränade jag inne på Ribban :) Ska ju tävla SugarCup finalen där imorgon :)
Gina gick skitbra, och hoppade allt :D Så ska bara få fram henne mer i galoppen, så blir det skitbra :) Och Rebecca va med och hjälpte mig med ALLT x) Bra man har någon med sig, för jag glömmer alltid någonting, då e det bra att ha någon som påminner mig (a)
Bella fick vila :)

Igår hjälpte jag Matilda att hoppa Lara :)
Sen red jag Bella & Matilda red Gina ;) Det gick skitbra! :)
Dom va duktiga och snälla ;)
Sen fick jag rida lite på Clevvan :D Dock bara i skritt eftersom hon skulle skrittas av ;)
ÅHHHH, jag verkligen LÄÄÄNGTAR tills jag ska skaffa storhäst!!! :DDDDDD

Jag har inte bloggat så mycket pågrund av att jag känner lite press på mig inför imorgon osv.
Och imorse fick jag reda på en mycket tråkig sak, tyvär... <3

Idag har jag iallafall inte gjort mycket mer , harvat paddocken så den e snygg till i eftermiddag ;)
Nu ska jag spela lite spel med Matilda, äta frukost och sen ska jag ut i stallet och mocka ;)
Visste ni att mocka rimmar med docka ? x) Kom och tänka på det nu xDD

Men nu måste jag dra :'( Jo, förresten kommer Rebecca och Ottilia också hit ikväll och sover här till imorgon :D
Sen ska vi upp vid halv 6 -.- för det är bangång i Malmö till häst imorgon klockan halv 8 (!) PÅ MORGONEN!!! :o
Men nu ska jag inte fortsätta babbla ;))))

Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0