hejHej

Blogga inte igår men hade faktiskt mycket att göra...
Först stallet, sen kom jag hem igår natt, kompisar och läxor.
Men idag har jag nå lite tid :D.

Hade ju gjort massa tidsinställda till er att läsa, sen gjorde jag ett inlägg i cypern.


Ridpasset igår:
Red på ängen igår, och man kan ju säga att de inte var det mest lyckade passet...
Redan när jag skritta fram så börja han stanna och vända om.
Men fick lägga till spöet så gick han fram :).

Jag börja trava på ängen och de gick fort.. och han var rätt spänd.
Han blev rädd för en fasan och flög i lufen och stack en bit och sen kom alla upp -.-
Så fick hålla han kvar och han sto och var berädd å att flyga i lufen när som heslt.

När vi kom till aloppen  varhan en raket, som små stegra innan jag äns hade fattat galoppen.
När jagväl fatta galopp så gick det så jävla fort xD.

Men när jag hade ridit ett tag så lugna han faktiskt ner si och börja arbeta med ryggen mm.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0