5 saker..

5 saker ni kanske inte visste om mig & mina hästar ;)

- Jag är kär i en kille som jag aldrig kommer få .... :( <3

- Jag har vääldigt svårt att ljuga.

- Jag är beroende av mina hästar :$

- Jag har aldrig varit med om någon hemsk ridolycka. (Va bara nära att bli överkörd med Gina 1 gång) *peppar, peppar*

- Jag har varit nära att stegra över med Gina..

- Gina är väldigt envis av sig.

- Bella har varit misshandlad tidigare i sitt liv..

- Bella är väligt tjock.

- Gina heter GinaStar, med stort G och stort S men utan mellanrum.

- Jag har ridit alla hästar i vårt stall förutom 1.

- Jag har väldigt svårt att börja prata med nya människor, men börjar dom prata med mig så e det lugnt :)

Såja, det va lite mer än 5 saker ;)
Men kunde inte sluta när jag väl börjat xD
Så det blev väl typ 10 -11 saker ? ;)

men jaja, nu fick ni iallafall läsa MINST 5 saker ;)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0