Dålig uppdatering ;(

Jaha ja , nu lämnar Sofia mig enda tills Onsdag (!)
Hon e i stockholm -.-

Men jag har inte hunnit blogga innan, haft fullt upp!
Började med att vakna halv 4. Gick upp och klädde på mig. Sen väntade jag på att Fredrik skulle komma :)
Så åkte jag med honom in till terminalen vid halv 5 :)
Sen lastade vi på och körde till 2 ställen , åkte tillbaka till terminalen och lastade på ett lass till. Och sen körde vi igen! :D
HAHHAHA, hade sjuuukt kul x)

Sen kom jag hem vid 1 och åt. Sen kollade jag lite på TV och sen gick jag ut och red Gina :)
Hon gick skitbra och va lagom pigg :D
Hoppade henne en liten oxer, men inte mer eftersom hon ska tävla på torsdag :)
Bella fick vila idag :)
Sen gick jag in och mocka och fixade i stallet :)

Men sen gick jag in och duscha :) Nu kollar jag på ZuperZebran! MIN FAAAVOOOORIT FILM!!!!!!! :DDDDD <3
är skithungrig också :)
Somnar nog snart (a)

Tack så jättemycket för alla tips till dagens utmaningar :D Ska fixa dom så fort som möjligt ;) <3

Puss, höres senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0