godkväll x)

Hejsan! =)
Nu sitter jag i sängen och kollar på Zuper Zebran! :D
DEN ÄGER!!!!! :')

Idag har jag ridit båda mina hästar :D

Bella går bara bättre och bättre! :') Hon har blivit så hiiiimla fin! Hon gick skitbra idag :D
Hon va jättemjuk och gick asbra! :D <3

Gina ville inte komma in från hagen -.- Men sen gick hon bra :) Hon gick bra framåt i galoppen :)

Sen strödde jag till Bella & Gina, för dom ska stå inne nu :)
Och när jag skulle fylla på vatten, tror ni inte att jag tappar mobilen I Ginas vattenhink med vatten x)
MEN DEN FUNKAR!!! :DDDD

Men nu ska jag fortsätta kolla, och sen ska jag sova. Ska upp halv 4 inatt :) Ska jobba lite ;)

Hörs imorgon ! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0