Hallo igen!

Nu ska jag snart sova (a)
tävling imorgon (y)

Idag red jag bara Gina :)
Jag red ju ut med Sofia, Matilda & Michaela :D

Riktigt kuligt ;)
Sen har jag inte gjort så mycket idag.
Snackat med älskling i telefon, han e grymt saknad!!! (L)
Kört fyrhjuling :DDD
Tagit på Bella regntäcke (y)
Letat efter kattungar -.-
Fixat Ginas broddhål till imorgon :)

Men nu måste jag sova, ska upp ganska tidigt imorgon. Redan vid 8 :)
Fast vi ska inte köra förrens halv 12 -.-
Min bangång börjar inte förrens 12 -.-'
Nu får ni hålla tummarna så jag får bra stilpoäng imorgon också!! :D
Fick ganska bra förra gången, domaren va ganska petig ;) Men jag fick 7,8 stilpoäng, och hon som hade högst va Rebecca, och hon hade 8,2 ;)))

Men jaja, nu måste jag verkligen duscha och lägga mig, jag e skittrött! :(

Puss!
 AHAHHA, ganska längesen ;)))))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0