hejhej

HejHej!

Jag vakna precis och är skit trött.
Idag ska jag rida mulle vid skogen tror jag.
Då blir det lite dressyr och få kan mjuk i båda sidorna. Flytta för skänkelen mm.
Tänker någ också träna lite på konditionen.
Han har faktiskt rätt bra kondition fast han är en lite tjockis på sommarbete.

Fick precis veta att jag ska vara med i dagstorps ponny derby :D. 
De har jag velat länge men den veckan skulle vi till stockholm, men så hitta vi inget ställe att bo på så vi tog två dagar på kolmården och det var på söndagen och måndagen innan.
Då har jag två tävlingar planerade:

Lördagen 23 Juli: Trolleholm (hemmaklubben) LC och LB debut

Torsdag, Fredag och (söndag): meeting dagstorp ponny derby. Torsdag: Kval 1 LC, Fredag: Kval 2 LC+ och söndag: Final LC elr det andra vad det nu heter xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0