Hejsan! :)

Nu har jag typ precis kommit hem från Tågarp :)
Tävlade Sugar Cup där :)))

Det gick SKITBRA! :D
Fick 7,9 p. Ett av dom högsta :D
Förra gången fick jag 7,8 ;)

Hon va skitpigg och drog mot alla hinder xD
Men det kändes skitbra :)
så nu ska jag tävla finalen inne på Ribban :)
Någon som ska dit och fotta ? :)

Men nu ska jag snart ut och träna Matilda :)
Och sen ska jag rida min andra vilding ;)

Och sen ska jag iväg på fest :))
Så det kanske inte blir så bra uppdatering, men ska fixa lite tidsinställda och sen uppdaterar jag när jag kommer hem :))
Ni får klara er sålänge ;)
Sofia kommer nog också uppdatera ;)

Sen ska jag också ut och sola med plåster ;) för jag ska vinna 5 (!) kronor ;)))

HAHHAAH, Men vi hörs sen allihopa! :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0