hejsan allihopa!

Jag har verkligen inte hunnit blogga tidigare :/ ber om ursäkt! Igår red jag ut med Gina , bara skritt innan tävling ;) Sen red Matilda Bella medans jag mocka och smorde alla grejor :) Idag red jag kval 1. Det gick bra på framhoppningen ända tills Katarina höjde till 90. Då bara stannade hon, och redan där kändes det inte bra. Till slut hoppade hon, och då skulle jag in. Allt gick bra på banan tills nummer 5, stopp. Hon dog och lyssnade inte alls :( Resten av banan gick bra. Men det är så himla frustrerande att ALDRIG gå felfritt och få rida omhoppning. Men imorgon måste jag rida på mer..... Bella fick åka en tur till tågarp och ridas där :D Vi trodde hon skulle va jättestirrig och nervös. Men INGENTING :D Hon va så lugn och fin :) dom som sa för 3 år sen att hon aldrig skulle bli något, och att det va lika bra att avliva henne. Dom tappade hakorna x) och berömmde henne :D Min fina Bella <3 Men nu ska jag sova, godnatt!! <3 // Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0