Hejsan hoppsan ;)

Hade besökarrekord igår! :D FORTSÄTT SÅ!! :D

Skrev iallafall inte igår eftersom jag först red och mockade. Sen klockan 10 i 2 så stack vi till Swedbank Stadion, skulle se på Djurgården - MFF.
Men det slutade ju jättebra....

Vi satt ca 10 meter från Djurgårds supportrarna som började smälla smällare. Vi satt i VIP lougen. Så gör MFF mål i 5 minuten. Och det va då dom började... Dom sköt först en ner i trappuppgången, så det smällde som satan!! Och HERREGUD vad ont i öronen man fick! :'(
Sen kastade dom in en på en oskyldig fotograf på plan (!) och den smällde PRECIS vid fotografens öra, ajaj :(
Sen kastade dom smällare nästan hela tiden, så dom fick bryta matchen efter 13 minuter!!!!
Vi gick in i rummet och låste dörren när poliserna kom. Då kastade dom smällare mot poliserna vid oss , riktigt äckligt!! :(
Men vi fick iallafall åka hem igen, OCH GUD VAD ONT I ÖRONEN JAG HADE!! :@
Och sen va jag väldigt chockad efter det, så blev tyvär ingen uppdatering :/

Sen va vi hemma igen vid 5 och då tvättade jag Gina och sen stack jag på ryttarfest i Dagstorp. Det va inte så himla kul, men trevligt sällskap, nämnligen Lotta :D <3
Sen kom jag hem vid 10 och somnade nästan direkt :)

Idag vaknade jag 06:00 eftersom jag va tvugen att ge hästarna mat = PUST!
Men sen somnade jag om och vaknade inte förrens halv 8 x)
Så stack vi till Dagstorp till a-finalen.

Där gick det inte så jättebra. Jag va riktigt taggad och red på ordentligt. Kändes bra på framhoppningen.
Kom in på banan , red mot första hindret och drev på. Men Gina dummade sig och stannade :(
Stannade 1 gång, och sen hoppade hon. Blev riktigt förbannad och red på SKITMYCKET!
2:an hoppade hon bra, men sen till trean dummade hon sig IGEN! :'(
Gjorde allt jag kunde, men hon bara sket i mig :(
resten av banan gick helt O.K.
Men sen skulle man nerför backen, 2 galoppsteg och sen ett räcke. Där slarvade hon med frambenen och rev. Rivningen va helt accepterat. Men stoppen blev jag bara så himla förbannad! Så himla frustrerande när jag gör allt jag kan! Sån jäkla kärring!!!!
Men nu har vi nya planer pågång....

Sen stack vi hem. Då red jag Bella, och det gick sjuuukt bra! :D
Hon kan byta galopp skitbra! :D (Hon bytar galopp, 2 steg, bytar galopp, 2 steg, bytar galopp osv.)

 SÖTIS! :D (L)

Därför har inte min uppdatering varit lite sämre än vanligt ;)

Såg precis att jag va med på skvallerbloggen, igen ...

Men jag skiter i det :)
Nu ska jag duscha och sen sova :)
Uppdateringen imorgon kommer va på topp från mig, JAG LOVAR!! (L)

men nu ska jag ner och duscha, vi hörs imorgon! (L)
ÄLSKAR ER!! ;* <3

Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken skvallerblogg??

2011-08-01 @ 17:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0