HejsannnnnnnsvejsannnnnnnnN! xD

Hallå allihopa :)

Idag har båda mina hästar fått gå :)
Gina red jag heelt utan spö idag, bara sporrar :)
INte så mycket galopp, mest travarbete. Och det skötte hon skitbra! :D
Det satt verkligen när vi sluta :)
Körde lite galopp också, bara för att känna på henne :) Och det gjorde hon också skitbra! Så jävla stolt över henne :')

Bella fick gå lite i paddocken :)
fast först red Matilda lite, sen red jag ;)
Och hon va så JÄVLA pigg och glad :D
Jag blev så himla lycklig & glad , och jag kunde bara inte låta bli att sitta och skratta när jag red henne! :'D
Hon har blivit så sjuuukt fin! (L)

Filmen på Gina kommer upp snart :D
Sitter och finslipar den litta nu ;)
Så om typ 10 minuter kommer den upp! :D
Håll utkik ;)

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik , chatta med kompisar och så vidare ;)
Men jag ska också sitta och göra inlägg ;)))
HAHAH, jag kan göra huuuur mycket saker som helst på 1 gång = (Y)

 bääst! (L)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0