HEMMA & KLAR FÖR DAGEN!! (y)

Nu ska jag snart sova, intressant va? :D
intresseklubben antecknar...


Jallafall, min dag började med att jag duschade, sen gick jag ut i stallet och fixade lite med hästarna osv.
Sen vid halv 9 körde vi mot dagstorp :)

Då gick vi hoppebanan ;) Sen skulle vi börja gå terrängbanan, men Tess hann inte det, för då skulle hon missa dressyren. Så då va tillbaka till transporten och fixa Bullen. Sen rida fram till dressyren. Rida dressyren.
Tillbaka till transporten, byta sadel & träns, brodda & ta på benskydd.
Sen red Tess fram till hoppningen. Gick  in på hoppbanan, rev sista hindret, kom ut.
Brodda av & tog in Bullen.
Sen stog han där i transporten medans vi gick terrängbanan, åt, kollade på hoppningen & MASSA MER! xD
Sen va det dags för terrängen. Då gick vi till transporten, lasta av, brodda och rida till framridningen ;)

Sen hoppa hon fram lite och sen starta hon. Bullen dummade sig ute i terrängen och fick en massa fel. Lille plutten x)

Sen åkte vi hem, lastade av och tog ut i hagen. Lastade av alla grejor och sånt.

Sen byggde jag ett hinder! :D HEEELT SJÄLV !:D
det blev skitfint ;)
Så jag hoppa det idag med Gina :)

Sen red jag Bella, och hon va HEELT GALEN!
Hon fick hoppa ett kryss på 20 cm & JÄVLAR VAD HON SPRANG!!
Hon tyckte det va SKITKUL, och sprang med öronen framåt HELA tiden! :D
Lilla sötnos! :D <3

sen tog jag in hästarna, gav kattungarna mat och gick in :)
FULLT UPP ELLER VADDÅ?!

Men nu ska jag sova :)
Natti!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0