hmmm,

Hejsan allihopa! :)

Igår va jag också i Falsterbo, och jag tog en MASSA bra bilder IGEN! :D
Vill ni sse ? :) Igår köpte jag : pannband, handskar & telefonskal ;)

Sen kom jag hem och red Gina :)
Och fyfan vad bra hon gick !
Började med att skritta och trava fram på "täby". I traven lekte jag lite med tygeln , och hon gick SKITBRA! :D
Sen galoppera jag också lite :)
Och hon gick så JÄ*LA bra! :D
Sen red jag i paddocken, mycket övergångar och volter :)
Hon gick skitbra och så va hon inte alls käfftig i munnen som hon lätt blir.
Bland dom bästa ridpassen på henne, LÄTT!
Jag red inte ens med sporrar ;)

Idag ska jag rida både Gina & Bella :) Och sen ska jag träna simon & Batong i dressyr x)

Nu väntar jag på att Linus & Matilda ska vakna :)
Sen ska jag vänta på att simon ska komma xD

HAHAHAH, Fullspäckat schema , eller VADDÅ ? :)
but I like it that way ;)
 

men jaja, nu ska jag städa lite också :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0