lite blandat

Helloo!

Jag har absolut ingenting att göra -.-
Inte vet jag vad jag ska blogga om heller.

Ska iaf träna dressyr för Elin kl 17.00. Roligt ska de ble :D

Kan skriva ett lite schema mulle kommer ha fram till Dagstorp.

Onsdag: Dressyr träning Elin
rsdag: Rida ut
Fredag: skritta en runda
Lördag: Tävling trolleholm LC/LB
Söndag: Vila (vi åker till stockholm)
Måndag: vila(stockholm)
Tisdag: Kanske ridning elr rider kanske Elin han
Onsdag: Dressyr (lättare ridning)
Torsdag: Dagstorps ponny derby kval 1
Fredag: Dagstorpsponny derby kval 2
Lördag: vila
Söndag: Final om jag kommer dit

De är ungefär så här det kommer se ut..

PUSSS

Kommentarer
Postat av: =)

Ska det inte vara kval 2 på fredagen?

2011-07-20 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0