mina köp i falsterbo

Nu kommer bilderna på sakerna jag köpte i falsterbo. Bättre sent än aldrig.

 Magic brush 129 kr på

Utvardering av prudukten: Tycker faktiskt dom funkar jätte bra. jag rekomenderar dessa.

 Pannband med starss 199 kr på Charlies. Silver.

 Pannband med starss 199 kr Charlis blå/guldigt
 Grimskaft 50 kr på ??? ljusblått
Jätte skönt att hålla i :D
 Shockemöhle schabrak 449 kr på ???
Jätte bra för ligger bra och formar sig med hästans rygg.
 Kraft höpåse. Gratis om man fyllde i en sak
 Kraft mått. Gratis om man köpte någon på granngården.
 Provsmakning på kraft pellets. Mulle ÄLSKAR det
 Flugspray 200 kr granngården. Det bästaflugmedlet enligt mig
 Häst godis 2 påsar(1 kg i varje) 50 kr granngården. Hallon och Banan mulle älskar detta med


Det blev en hel del saker.
De mamma handla när hon gick med susann var
* Hästgodiset
flugsprayet
* n låda kraft
* höpåsen
* kraft måttet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0