Ridningen idag (:

Idag gick jag ut i stallet vid 12 :)
Började med att försöka få in Gina från hagen. Det gick inte så jättebra, så jag tog Bella istället :)

Så började jag med att rykta henne, och sen tog jag ut henne och red :)
Hon gick så himla fint :) Hade bara martingal idag, och endå gick hon skitbra i form :) Hon har börjat jobba skitbra med bakdelen :) Hon bär upp sig mycket bättre än innan ;)
Och jag e så himla stolt över min lilla fina tös! <3
 världens finaste! <3333333

Sen fick Gina vila idag, eftersom hon har gått ganska hårt alla dagar :))
Så sen gick jag in och duschade :)

Sen åt jag och nu sitter jag här och snart börjar filmen jag ska se på ! :DDDD
nu kollar jag på two and a half men :DDDDD
det e skitkul!! :DDD

men jaja, hörs senare kanske :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0