SORRYYY!! :(

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har INTE hunnit! :(
ajabajja!!

Igår red jag båda 2 :)
Först red jag Gina , gick bra :) Lite lat kanske , men endå ;))

Sen red jag ut en runda på Bellsan :)

Sen idag red jag Gina :)
Hon gick ganska bra :)
Så red jag med Tess , som red sin storhäst Bullen på 169 cm :)
Och katarina (tess mamma) sa att vi kunde byta häst x)

Så då va det bara att hoppa upp på LILLA Bullen :D
Han va så sjuuukt fin & gick ner i form och allting! VADDÅ KÄÄR ?!
och sen galoppera jag också :D
Så underbar galopp, lite stoor men annars helt ok ;)
HAHAH, så fick jag öka galoppen OCH JÄKLAR VAD DET GICK !!! :DDDDD
Kändes som man FLÖÖG! :D
kanske dags för storhäst snart  ? ;) HAHAHAH , skämt åsido ;)

Bella fick vila :)

På torsdag åker jag till Stockholm och ska va där till söndag :)
Ska försöka göra tidsinställda ;)

Men nu ska jag sova, mår inte bra :((

vi höres! :)

(kommer snart upp 5 saker ni inte visste om mig ;)))
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0