TJAA ! ;)

Hejsan allihopa! :D

Idag red jag kval 2 :)
Hon kändes bra på framhoppningen, och tvekade inte på någonting. Hon stod inte emot på något! :D
Jag ändrade ridstil helt idag :P

Igår red jag mesigt och satt ner i sadeln HEEELA tiden -.-
Idag ställde jag mig upp och red på henne :) Hon gick mycket bättre fram och fick lättare att hoppa!

Så allting kändes bra. 6:an var en stor maxad oxer och där va jättemånga som hade vägrat. Där va helt uppridet, och alla hade siktat mot vänster, och där va ingenting uppridet på höger. Så jag satsade mot höger. Hon svarade inte för skänkeln, så jag la till spöet. Och hon tog sats och HOPPADE!!!!!
Gick felfritt i grunden och kom till omhoppning :D Försökte rida på lite snabbare, men Gina va lite trött, men hon kämpade på bra endå. OCH SÅ RIVER HON SISTA RäCKET I OMHOPPNINGEN!!! :(
MEN JAG VA SJUUUUKT NÖJD OCH SJUUUuKT STOLT ÖVER GINA!! :DDDDDD <3
SÅ NU SKA JAG TÄVLA A-FINALEN PÅ SÖNDAG!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDD
Önska mig lycka till ? :)

Lite bilder ;)





 sååå sjuuukt fin!!!! <3

 hahaha, FAIL!





 SÅÅÅÅ sjuukt fin bild som Sara har tagit! :)
Kolla gärna in hennes blogg ;) www.canontypenwordpress.com

HAHAH, är det bara jag som har upptäckt att Gina har öronen framåt på nästan VAAARJE hinder :D LYCKA!!! (L)

Men nu  ska jag sova :)
Vi hörs imorgon :)

Puss!


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Jättefina bilder! :)

2011-07-30 @ 12:55:06
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Svar: tack så jättemycket :)))

2011-07-30 @ 23:34:25
URL: http://taavlingsmupparna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0