Vill ni ???? ;)

Nu kollar jag på Gustaf 1 xD
Har inte ridit idag...
Vår paddock ligger under vatten. Det är värsta DAMMEN och den e skiiiittung! :((
Och täby är också helt under vatten :((
Så ingen ridning , blev förbjuden av mamma :(

Så dagen har ägnats åt att städa -.- och kolla på film :D
Men ojsan. Nu ska jag duscha och sen sova, för jag måste lägga mig tidigt idag och gå upp tidigt imorgon också ;)
För jag ska jobba på måndag :D så ska gå upp typ klockan 4 ;)

Skulle ni vilja att jag & Sofia gör sånna "dagens utmaning" ? :D
Där vi typ utmanar varandra, typ hoppa 90 cm (med häst) Rida ett dressyrprogram eller vad som helst! :D
Bara kom med förslag!
Och nu vill jag att ALLA bloggläsare lägger en kommentar på vad just DU tycker skulle vara roligt att se oss göra! ;)
Det skulle va sjukt kul (tycker jag) ;) Fast jag kan ju inte komma på saker själv x)

Så snälla kom med förslag? :D

Puss!

Kommentarer
Postat av: Emma (bästavän)

Springa runt i underkläder

Hoppa 1m med häst



SÅ, nu är min hjärna tom (y) <3

2011-07-23 @ 23:34:13
Postat av: Lina

Gå runt i 80-tals kläder ;)

2011-07-24 @ 00:06:59
Postat av: Johanna

Hoppa barbacka (inte för lågt)

Rida slalom med korsade tyglar

Rida ett dressyrpogram

Hoppa 1m med häst



Det va allt jag kom på :D

2011-07-24 @ 22:36:47
Postat av: frida :)

Hoppa så högt du kan UTAN häst. :)

Och hoppa barbacka med häst. ;)

2011-07-25 @ 10:44:10
URL: http://fridasmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0