Visste ni att...

Visste ni att Nicholai är min stora idol?

ja, ni läste rätt ;)
Nicholai von Benzon Hollesen är min stora idol. Han e bara så jävla GRYM!
Jag tycker han rider så sjukt bra! Så himla följsam och snyggt!
Och så driver han ju en sjukt stor blogg. Han vågar stå för det han tycker , och han bryr sig inte vad skvallerbloggarna skriver om honom. Så sjukt bra! :)
Han e alltså MIN stora förebild.

Att han e snygg skadar inte heller ;)) tihihih.

stort creed till dig Nicholai!! :D

Checka in hans blogg på: http://nicholaihollesen.blogg.se/

Du e grym, OCH GLÖM INTE DET!!!!!!!!!!! ;)

____________________________________________________________________

Vem är er stora förebild ? :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0