Dagen!

Nu somnar jag snart, så bäst att passa på att skriva innan jag gör det!

Idag red jag Gina :)
Red ett dressyrpass i paddocken. Hon brunstar just nu, så vilken JÄVLA kärring hon e...
Hon började studsa i galoppen, och så bara gjorde hon en sån jävla lavad!
(Lavad är när hästen hoppar upp i luften, frambenen först och sen bakbenen, men alla benen är i luften)
Jag hänger allvarligt talat på halsen på henne och är skitnära på att trilla av. Ingen väst, och jag bara tänkte "nej, jag ska INTE trilla av nu!"
så jag drog mig upp igen och fortsatte rida x)
Hon fortsatte studsa ett tag, men sen gick hon skitbra!

Hon va skithärlig att rida sen. Va mjuk och fin. Tjaffsade lite i munnen , men annars ingenting. Min fina lilla tös!
Så red jag ett dressyrprogram också utan spö för att se hur hon va då.
Hon gick klockrent! Och va dunder fin! :D
 SÖTIS! (L)

Sen gick jag ett varv på "Täby" med Bellsan :)

Hon va skitsöt, gick och halvsov xD Det tar på kraffterna att sova ute !
Så himla söt min lilla ponnybus :´) Imorgon ska jag ta och rida henne ordentligt tänkte jag! :)
 MIN FINA TÖÖÖS!!!! <3

Idag va jag skitvarm när jag mocka, så jag mocka i kort shorts och en liten tröja/ tubtopp ;)

 stekarN här ja! (bjuder på mig själv xD)
Förresten, ser ni min bonnabränna? SKITFULT ! :(
Kommer inte kunna gå i bikini på stranden jue ! :(((((((((((((((((

Men jaja, skit på det nu.
För nu ska jag snart sova! (y)

Kommer uppdatera mer imorgon (Y)

Puss på er underbara läsare!! :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0