Hejsan !

Nu har jag precis kommit hem igen :)
Vi stannade inte hela dagen i Borgeby, för det va ganska tråkigt :P

Fast vi hade kul endå :)
ska försöka lägga in videon på Hanna idag också ;) Det va när vi skulle åka upp med en kranbil, och jävlar vad hon skrek!! :o
Jag va där med Hanna, Jocke & Jessika :)
Vi hade SKITKUL tillsammans :)
HAHAHHAHA, jag och Jocke kollade in alla gamla gubbar med ölmage! xD
Där va nästan INGEN gammal gubbe som INTE hade ölmage xD

Sen ska jag ut och rida Gina & Bella :)
Idag har jag bara 1 (!) box att mocka eftersom Bella har börjat gå ute på natten nu också :)
Så det är bara Gina som har stått inne inatt, hon ska inte börja gå ute om natten förrens om typ 2 veckor ;)
För jag ska tävla ganska mycket nu :P

Men nu ska jag ut och BADA eftersom jag e SKIT svettig efter dagen! Sen ska jag rida på mina 2 hjärtan! :)
Jag skriver mer senare ikväll! :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0