Min Tävlingsoutfit!



Min tävlingsoutfit :D

1.Tävlingsskjorta Hööks.
2. Stövlar från Hööks.
3. Säkerhetsväst från Rider's Company.
4. 15 mm's sporrar från ?.
5. Vita ridbyxor från MeAndMyHorse tror jag..
6. Tävlingskavaj från Jacson.
7. John Whitaker/Charles Owen hjälm.

Ginas Tävlingsoutfit :D
8. Träns från ullared.
9. Hoppsadel från Santa Cruz.
10. Blåa benskydd från Hööks. (dock inte lika blåa längre :$ )
11. Schabrak från Jacson :)
12. Stigbyglar från Flädie.
13. Fårskinnspad från ? (köpte den av min förra dressyrtränare x))
14. Förbygel från Hööks. (svart)
15. Nummerlapp från Flädie.
16. Hoppgjord 110 cm från Börjes Tingsryd.
17. Svarta bakbenskydd från Börjes Tingsryd.

Det är vår tävlingsoutfit :)
Och om det är kallt eller regnar så har jag min Stävie jacka :)

Vad tycker NI läsare om min tävlingsoutfit? :)
Vill gärna höra :)

Jag gillar iallafall min outfit :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0